مهندسان

تقدیم به همه مهندسان ایران

درباره من
وبلاگ تخصصی مهندسان ایده ها و راهنمایی های مهندسی آماده همکاری در پروژه های شما کنترل پروژه.بازاریابی و فروش.ارزیابی.مدیریت منابع.
موضوعات
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: دو شنبه 17 فروردين 1394 ساعت: 13:33

 

 

همیشه شده وقت هایی که سرشار از انرژی هستیم برای تغییر کردن و تغییر دادن؛ انگاری که وقتی یه نفر از در وارد می شه می بینه همه چیز مرتبه و اتاقی که شتر با بارش گم میشد حالا نظم و سامانی یافته و خلاصه همین جور علامت تعجبه که روی سر مخاطبین ما ظاهر می شه ولی افسوس که کوپن این حس و حال ها فقط یکی دو بار در ساله و بقیه روز های خدا انگار همینی هست که بوده و باز همیشه شده وقت هایی که بی رمق گوشه اتاقمون خزیدیم و بهونه مون این بوده که « حسش نیس!» حسی که دست خودمون نبوده و یه موقع هایی می آید و بی خبر هم می رود. حس شروع کردنی که نمی آید و انگار باید منتظر شنبه ای باشیم که بیاید تا شاید شروع کنیم.

....

 

 

ادامه مطلب

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: شنبه 8 فروردين 1394 ساعت: 22:7

 

 

هیأت مدیره اپل بعد از ده سال استیو جابز را بر می گرداند ولو اینکه خودشان باید بروند. هنری فورد برخلاف جریان و نظر بازار ، حقوق کارگران را دو برابر می کند و با همین ترفند تولیدش هم دو  برابر می شود.

لوگر سنتر که برای تفکیک ای بی ام آمده بود با گوش دادن به نیاز مشتری آن را دوباره به جایگاه خود بر می گرداند. اندی گروو برای قطعه ای ناشناخته از کامپیوتر به حدی خوب بازاریابی می کند که الان «درون آن اینتل است» از خود کامپیوترها معروفتر است.

سامسونگ برای تفریح و استراحت یک ساله به کارمندان خود حقوق پرداخت می کند...

این کتاب داستان تصمیم شرکتها و مدیرانی است که برخلاف جریان آب شنا کرده اند.

....

 

ادامه مطلب را هم بخوانید

ادامه مطلب

 

 

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: شنبه 8 فروردين 1394 ساعت: 22:4

 

 

در پشت جلد کتاب آمده است:

اپل،سامسونگ،اینتل،ای بی ام،مایکروسافت، اچ پی، تاتا و فورد. نقطه اشتراک تمام این شرکتها چیست؟

هرکدام از آنها در برهه ای از زمان تصمیمی گرفته اند که نه تنها مسیر یک شرکت که گاهی سرنوشت یک صنعت و یا یک کشور را تغییر داده اند.

....

در ادامه مطلب دنبال نمایید

ادامه مطلب

 

 

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: شنبه 8 فروردين 1394 ساعت: 21:53

 

 

برترین تصمیم ها در مشهورترین برندها (قسمت اول)

این عنوان اولین کتابی است که در سال 94 خواندم.اولین نکته ای که توجهم را برای مطالعه جلب کرد،اسم جیمز کالینز نویسنده کتاب از خوب به عالی بود که برای این کتاب هم مقدمه ای نوشته اند. کتاب زیر نظر ورنه هارنیش و توسط جمعی از اساتید بزرگ حوزه مدیریت از جمله کاپلان نوشته شده است و رامین سمیع زاده مترجم آن هستند که علاوه بر ترجمه عالی مقدمه مترجم هم خواندنی است.

....

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب رجوع نمایید

ادامه مطلب

Get our toolbar!
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ