مهندسان

تقدیم به همه مهندسان ایران

درباره من
وبلاگ تخصصی مهندسان ایده ها و راهنمایی های مهندسی آماده همکاری در پروژه های شما کنترل پروژه.بازاریابی و فروش.ارزیابی.مدیریت منابع.
موضوعات
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:32

 

 

 

مهندسی, کاربرد علم و تکنولوژی به منظور برآورد کردن نیازهای انسان است. به سبب تنوع زیاد شاخه ها و کارکردهای مهندسی , ارائه تعریفی ساده و موجز از واژه مهندسی (Engineering) دشوار است .

 مهندس صنایع کیست

 

مرور توانمندی ها و خدمات مهندسی صنایع، نقش و اهمیت آن را به وضوح بیان می کند. امروزه حیات اقتصادی سازمان ها و موسسات تولیدی و خدماتی، در بازار رقابتی شدید جهانی، به استفاده بهینه از منابع در دسترس وابسته است. منابع در دسترس، مواد، منابع انسانی، ماشین آلات (شامل تجهیزات، لوازم جانبی، امکانات مورد نیاز شامل فضا و انرژی و ...)و منابع اطلاعاتی و مالی را شامل می شوند. . ایجاد و نگهداری این منابع هزینه هایی را برای سازمان به دنبال دارد. هزینه تمام شده بابت هر واحد محصول موسسه ها متأثر از نحوه به کارگیری این منابع است. هر شرکت تولیدی یا خدماتی که بتواند هزینه های خود را به حداقل ممکن برساند و به بیانی دیگر توانایی استفاده بهینه از منابع را در تمام بخش های سازمان خوذ ایجاد نماید, یا حاشیه سود بیشتری به دست خواهد آورد و یا قادر خواهد بود که قیمت های فروش خود را با حفظ حاشیه سود قبلی، کاهش دهد. این بدان معنی است که قدرت رقابتی موسسه در بازار افزایش می یابد.

 

.....

ادامه مطلب را حتما مطالعه نمایید

 

 

 

 

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394 ساعت: 12:12

 

 

,مدیر, کارمند, صحبت با مدیر,مقالات مدیریت ، بازاریابی ، تبلیغات

 

نه گفتن به مدیر یکی از سخت ترین کارها برای هر کارمندی است. با روش های زیر به راحتی به مدیرتان نه بگویید.

هیچکس دوست ندارد که همیشه به خواسته های اطرافیانش پاسخ مثبت بدهد اما این مسأله دلیل نمی شود که نه گفتن به مدیرتان برایتان آسان باشد. فرقی ندارد که از شما خواسته شود حجم کاری تان را بالا ببرید یا اینکه انجام کاری را عهده دار شوید که در نظرتان مناسب شما نیست یا حتی درخواست مطرح شده به کار کردن در روزهای پایانی هفته مربوط گردد. معمولا چگونه درخواست های غیر منطقی را رد می کنید؟

اغلب مردم معمولا برای دادن پاسخ منفی مشکل دارند و آنطور که جوزف گرنی مولف مکالمات کلیدی می گوید زمانی که برای نه گفتناز موضوع قدرت وارد می شوید، اوضاع برایتان بدتر هم می شود. ....

....

ادامه مطلب

 

 

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت: 19:21

 

 

با رازهای موفقیت 4 آدم موفق آشنا شوید.

 همه ما تا به حال درباره افراد موفق و رمز و رازهای رسیدن‌شان به موفقیت مطالبی خوانده ایم یا حرف‌هایی شنیده ایم. به گزارش تسنیم، آن چه در ادامه می خوانید اندکی متفاوت از آن هایی خواهد بود که خوانده یا شنیده اید.

1 - بیل گیتس / یک ساعت مطالعه :

بیل گیتس رئیس شرکت مایکروسافت هر شب

....

ادامه مطلب

 

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:6

 

 

 

 

 

منت خدای را عزّوجل که طاعتش موجب قربتست و به شکر اندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرو می‌رود ممّد حیاتست و چون برمی‌آید مفرح ذات. پس در هر نفسی دو نعمت موجودست و بر هر نعمتی شکری واجب.

 

یکم اردیبهشت روز بزرگداشت شیخ اجل، استاد سخن، سعدی شیرازی است. عمده شهرت این شاعر پارسی‌گوی، به خاطر نثر آهنگین و نظم روح‌افزای اوست. او که از شاگردان امام محمد غزالی است از دوران کودکی علاقه‌ی وافری به یادگیری نشان می‌داده است. بوستان و گلستان دو شاهکار ادبی او هستند که تأثیر بسیار زیادی روی شاعران پس از وی گذاشتند و جریان جدیدی را در ادبیات منظوم و منشور فارسی ایجاد کردند.

.....

ادامه مطلب

 

 

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:39

 

 

 

فیلم سینمایی بی‌پولی به کارگردانی حمید نعمت‌الله محصول سال 1386 است. بی‌پولی داستان به قهقرها رفتن جوانی به نام ایرج (با بازی بهرام رادان) را دستمایه‌ی روایت خود قرار داده است. ایرج، طراح لباس است و در کار خودش ماهر و زبردست است. فیلم با عروسی ایرج و شکوه (با بازی لیلا حاتمی) آغاز می‌شود. در ابتدا اوضاع زندگی ایرج و شکوه خوب است زیرا ایرج شغل خوبی دارد و در کار خودش یکی از بهترین‌هاست. زندگی اما آنقدری که در ابتدا مساعد بود، خوب پیش نمی‌رود و بازگشت پسر کارفرمای ایرج که در فرانسه طراحی لباس آموخته، باعث می‌شود که شرکت به‌تدریج با طرح‌های ایرج مخالفت کند. 

....

ادامه مطلب

 

 

Get our toolbar!
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ